نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاریس‌سن‌ژرمن و مارسی| برد راحت شاگردان انریکه رضاییان نیمکت نشین می شود؟ استقلال از کورس خارج شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و اینترمیلان| نبرد هیجان‌انگیز پایان کار جشنواره خانواده ورزش در مشهد + ویدئو ۹۰ درصد ورزشگاه شهر قدس در اختیار هواداران استقلال در بازی با تراکتور پخش زنده بازی بایرن مونیخ و بوخوم در بوندسلیگا (۶ آبان ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اینتر و یوونتوس در سری آ ایتالیا (۶ آبان ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کم‌کاری بازیکنان استقلال سوژه انتقاد پیشکسوتان پخش زنده بازی آرسنال و لیورپول در لیگ انگلیس (۶ آبان ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی منچستریونایتد و وستهم در لیگ انگلیس (۶ آبان ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتتاح ورزشگاه آزادی با بازی استقلال و سپاهان پخش زنده بازی چلسی و نیوکاسل در لیگ انگلیس (۶ آبان ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین روز‌های سخت موسیمانه تازه شروع شد برنده توپ طلای ۲۰۲۴ در پاریس مشخص می‌شود | مدعیان تازه عصر پسا مسی و رونالدو
سرخط خبرها

برکناری سمیعی از استقلال تکذیب شد | مدیرعامل در اتاق انتظار

  • کد خبر: ۲۹۵۸۸۷
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
برکناری سمیعی از استقلال تکذیب شد | مدیرعامل در اتاق انتظار
اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال برکناری فرشید سمیعی از مدیریت باشگاه استقلال را تکذیب کرده‌اند. اما زمزمه حضور مدیرعامل جدید در روز‌های اخیر به نقطه اوج رسیده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، روزی که فرشید سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال کارش را شروع کرد بسیاری اعتقاد داشتند که این مدیر گزینه مناسبی برای هدایت باشگاه استقلال نیست و نمی‌تواند امورات مربوط به این باشگاه را به سرانجام برساند.

اما تصمیم‌گیران در راس باشگاه استقلال، بدون توجه به انتقادات رای به حضور سمیعی در این سمت دادند و اعلام کردند فرشید سمیعی به عنوان مدیرعامل در این باشگاه فعالیت خواهد کرد.

بعد از ناکامی‌های پی‌درپی استقلال در لیگ داخلی و خارجی زمزمه برکناری فرشید سمیعی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد و گفته می‌شود این گزینه به زودی از سمت خود در باشگاه استقلال برکنار خواهد شد.

مصطفی کارخانه، عضو والیبالی هیئت مدیره باشگاه استقلال، اما اعتقاد دارد که سمیعی از کار برکنار نخواهد شد. کارخانه اعلام کرده برکناری سمیعی از مدیریت باشگاه استقلال صحت ندارد، اما دیگر تصمیم گیران در باشگاه استقلال سکوت کرده‌اند.

ظاهرا تصمیم‌گیران در راس باشگاه استقلال به دنبال انتخاب گزینه جدید هستند تا شاید بعد از برکناری نکونام از سرمربیگری استقلال و گماردن یک سرمربی آفریقایی در این سمت، بتوانند در بخش مدیریتی باشگاه نیز یک شوک جدید ایجاد کنند تا شاید اوضاع تحت کنترل آنها شود.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->